Fusk

Så, jag fuskade första dagen. Satt ute på syrrans balkong och drack vin, och hon ska sluta röka när hennes paket är slut. Så jag hjälpte henne påskynda processen. Inte för att jag kände ett behov av att röka, utan för att jag ville röka när vi satt där.
Men imorgon ska kalendern i min app visa 0.

Utöver sällskapsröket på kvällen har dagen gått bra. Inga aggressioner eller andra abstinensbesvär. Suget har såklart funnits där flera gånger, men det har varit uthärdligt. Och rutincigaretterna som jag trodde skulle bli jobbigast har inte varit något problem.
Jag har lite skuldkänslor över att jag rökt idag. Men nu ska jag sova och samla kraft inför en ny start imorgon.


!!!Jag tror på att jag kan klara detta!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback